Farma

Londonmannen
19.07.2019 kl 12:34 814

Carrera
Du skriver:
"Da var det intet som tydet på lang og tungvint salgsprosess." "Da" er relatert til Q2 18 presentasjonen.

Nei, det er nok riktig det. Men det ble heller ikke sagt at det var en smal sak og enkelt å selge inn scopene. Den ideen om at dette er en "walk in the park" er det skribenter her på forumet som har kokt sammen.

Når Bellete sankket om "low hanging fruits" så refererte han til sykehus som hadde vært med i utprøvingen av flexiscopene og de sykehusene som hadde erfaring med BLC gjennom bruk av rigide scope. Men dette er potensielle kunder som ført er blitt aktuelle i Q2 19, dersom vi skal tro på ledelsen sin informasjon presentert på Q4 18 presentasjonen der det ble opplyst om rpoblemene KS hadde hatt med flexsiscopene.

Og man bør også merke seg at eventuelle salg til "low hanign fruits", sykehus som allerede har rigide scope, ikke vil bli å se på cysview. com sin oversikt. Så i den grad den effekten allerede har slått til i Q2 19 så kommer den frem først når resultatene fra Q2 19 blir presentert. Med den innstillingen flere her på forumet utviser, så er det klart at det vil komme som et positivt sjokk dersom effekten til Bellete slår til. Og dette er altså en effekt som fremholdes av både Bellete og DS, og som for meg virker rimelig logisk. For selv om effekten av økt salgsinnsats som DS har iverksatt ikke får effekt gjennom Q2 19, så vil det faktum at problemene med flexiscopene var løst i månedskiftet feb/mar 19 gjøre at en propp i sytemet løsner. Derved vil vi kunne se en markant økning i antall flexiscope, men altså ikke primært som følge av DS sin ekstra salgsinnsats.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.