Olje

Timespa
27.04.2018 kl 09:24 9549

Haha, nei jeg har sagt det meste før i gamle tråder og også glimrende oppsummert av andre skribenter. Begrenset nedside og store oppsider som kan realiseres som kjedekonsekvenser alt etter hvor bra forsikringsoppgjøret blir nå. Både tilleggssøksmålet og underskudd til fremføring har store oppsider knyttet til seg, men mye avhenger av til hvilken pris selskapet får kjøpt seg inn i produserende felt. Dette kan gå til 1000 kroner på no time dersom den rette dealen annonseres.

Deler av kravet som gjelder kompensasjon for manglende produksjon er jo 100% sikkert og tilhører Noreco alene (deles ikke 50/50 med partnerne i kravet), og er alene nok til at selskapet blir netto cash positive og kan begynne å utnytte skattemessige posisjoner. Så nedsiden er begrenset mens oppsidene er desto større…

Min største anger er higen jeg hadde til å realisere plusstall i Noreco på ca 270 kroner etter forrige rettsrunde, realiserte 1,5 mnok i gevinst og har kun i underkant av 2000 aksjer igjen. Men de selges ikke, de skal jeg ha utbytte av…

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.