Industri

fattigstakkar
27.04.2018 kl 11:40 6785

Det er bare å takke og bukke for at det er mulig å kjøpe på dette nivået når så mye usikkerhet er fjernet fra selskapet. Nedsiden er nå svært begrenset, og jeg er ikke redd for å øke betydelig om vi skulle få noen irrasjonelle sell offs. Tok litt mer på 1,38 i dag. Det er vanskelig å sette opp et regnestykke som tilsier lavere kurs enn vi har i dag. Samtidig er det stor usikkerhet på oppsiden. 34% i Yulin er ikke priset inn over hodet og heller ikke at REC skal klare å nærme seg 100% produksjon igjen. REC er mitt pensjonsfond, så om kursen blir 3 kr om seks måneder eller seks år er ikke det viktigste. Jo lenger vi svinger rundt på nivåer under 1,50 jo mer aksjer samler jeg opp til den dagen reprisingen starter. Teknisk bygger vi oss også opp til en kraftig oppgang når 1,55 først brytes.
Redigert 20.01.2021 kl 22:23

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.