Olje

Villmannen
20.07.2019 kl 12:18 1962

Jeg er ikke inne i QEC p.t. men har fulgt QEC i mange år og tjent grovt på det - og da spesielt fordi jeg hadde mega flaks å kom meg ut kl. 12 dagen før kursen gikk fra over kr. 8.- til kr. 4.-. Jeg har i all hovedsak vært ute siden. Men gjennom alle de år jeg har fulgt QEC har ikke StevenP eller PickUp tjent penger på QEC da de hele tiden har fordømt QEC uten å eie aksje eller shorte. Hvorfor de er her vites derfor ikke. Derfor har jeg ikke annen tiltro til dem at de er her for "moro" og for å kverulere etc. Jeg vurderer å kjøpe meg inn i flere aksjer igjen (har vært ute av markedet fordi jeg har kun hatt fokus på egen næring). Siden jeg har fulgt QEC fra før 2007 er det alltid moro med en lyttepost der. Men pr dato er jeg ikke inne og er ikke inne på mandag som kommer heller. Jeg ønsker i alle fall at QEC lykkes snart, men ønsker gir ingen profitt. Ser noen skriver litt om forskningsprosjekt. Det å forske på innvirkning av inngrep med "clean gass" er noe som kan bidra i positiv retning. Men det er fremdeles ett stykke frem.
Redigert 20.07.2019 kl 12:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.