Finans

Matmons
20.07.2019 kl 14:27 717

Hvem annen finansinstitusjon har noen gang gått mot myndighetene i å betale ut årlig etterskuddsvise utbytter
Denne regelen har ligget fast i alle år og er begrunnet i at myndighetene skal vite at det finnes nok likvider i selskapet når og hvis det oppstår en krise
Resultatet for forrige år skal ligge til grunn for utbetaling av utbytter
1. gang jeg så dette fra Bankes folk så tenkte jeg. Herre min hatt har myndighetene virkelig endret på disse kravene.
Det hadde de selvsagt ikke, men disse folkene ga seg pokker ikke
Forøvrig har jeg ikke noe tap, da mine første aksjer er kjøpt på 5 kr og opp til 20, har 1 kjøp på 10.000 aksjer over 50 kr . Men ditt innlegg viser hvor lur du er som tror det er dette det dreier seg om
Ledelsen og styre er ikke dyktige nok, og dette betaler vi aksjonærer prisen for.
De er den klart største aktøren av forbruke bankene, mer enn dobbelt så stor som de andre tilsammen
Hadde disse folkene i BN oppført seg mer ydmykt mot myndighetene og tilsyn, så hadde aldri dette hatet mot denne sektoren bygget seg opp slik.
Spesielt heslig har Kise, Kjos og Pål Svenkerud vert, de trodde de bestemte hva myndighetene skulle tillate de å gjøre
Jensen var ikke slik, han nevnte aldri utbytte og prøvde aldri tvinge våre myndigheter å gjøre slik banken ønsket
Wollebekk er også slik, hun vil føye seg etter myndighetene
Vel er de store på forbrukslån og har et sabla bra konsept, men de kan aldri diktere hvordan myndighetene skal tillate av ting og tang.
Mange av dere tror de kan det tydeligvis og dermed forsvarer deres hovne oppførsel , det kan dere bare legge av dere med en gang.
De kommer aldri til å bli konge og bestemme.
Man må rette seg etter myndighetene , selv i Norge må man det.
Redigert 20.07.2019 kl 15:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.