Finans

Matmons
20.07.2019 kl 19:21 659

Kan love deg dette har trigget og irritert både Finanstilsynet og departementet, men også andre finansinstitusjoner har hatt innspill og fortalt tilsynet at de tidligere aldri fikk gehør for å endre reglene.
Disse spurte ikke engang om å endre reglene, de bare peiset på for å få utbetale, guderne må vite hva de holdt på med der og da.
DNB, Kredittkassen, Nordlandsbanken og Sunnmøres banken fremmet for mange mange år siden et felles forslag om endring, flere endringer i denne lovgivinga (før 2000 mens alle de bankene fantes). Det ble kontant avvist.
Så prøvde DNB seg igjen for noen år tilbake ( 2006/07) mener jeg å huske, et forslag for å få endret reglene i tilfelle de skulle ønske å gjøre slike kvartalsvis utbetalinger . Forslaget ble bestemt hamret ned.
Jeg har hatt bank aksjer i hele 51 år, dette vet jeg litt om.
Dette vet du rett og slett ikke nok om for å komme med slik påstand

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.