Olje

Villmannen
21.07.2019 kl 10:34 1428

Hei Frodon
Jeg må ha "tid" nok til å kunne ha 100% fokus på aksjer og marked før jeg kjøper meg inn. Aksjer er risiko og da har jeg aldri vært tilhenger av å kjøpe meg inn uten å følge med på kurs og nyheter 24/7. For om jeg ikke kan følge med 24/7 bør jeg før kjøpe "Fond" auau.. hehe. Så hos meg er det mest "tid" til å kunne være med. Jeg takker for gratulasjonen med min "flaks", men mener at politikerne har gjort feil - dette med hensyn til at verden trenger mer, og ikke mindre "clean gass" i fremtiden. Det er rart å ha fulgt QEC sine opp og nedturer slik. Mange store aksjonærer som har tatt tap i QEC tilgir nok ledelsen i QEC for å bruke penger på å tilrettelegge selskapet for fracking da ingen kunne tro at de i Canada hadde med "jalla" politikere å gjøre. Men det sier seg selv at QEC må lykkes innen kort tid med å få til positiv cash flow. Kursen i QEC gidder jeg ikke spå fra dag til dag. Den sliter litt nå og det betyr ofte at man teknisk sett vil teste støttenivåer. Husker ikke hvor langt ned QEC var sist og nøyaktig støtte nivå. Men plutselig er jeg inne igjen :).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.