NEL og grønne aksjer

leffmeister
22.07.2019 kl 00:55 3952

Hammers,
Den forsvunnede diamanten Scanship er enda ikke verdt 2 mrd. At folk faktisk ikke klarer å forstå hvor mye inntekt-muligheter det er for den landlige MAP teknologien er for min del sjel-løst. De har opparbeidet ett KJEMPE nettverk med MYE boss som SVÆRT gjerne leverer dette til Scanship når de legger til land. Regner med de fleste vet hva som kommer ut av bosset og hva det er verdt? Også veldig, veldig spennende med fremtidig teknologi innenfor fiske-oppdrett.

Ser du skriver en del om din/dine hunder bishope havanese - utrolig nok er jeg testamentert en slik en kjekk og energisk hund (om ikke hunden dør først..). Per dags dato for det holde med mine 14 måned gamle molossere - en tispe og en hann, totalt ulike og sammen perfekte. Men nok om det. Du er en (om ikke eneste) som er verdt å lese hva skriver. 99% her inne er bortkastet lese-tid.

Har blitt interessert i dine tekniske kunnskaper. Og er selvfølgelig ikke i nærheten selv - men syns det er spennende. Kan du gi meg din tekniske kortsiktige vurdering av STB og EQNR? Langsiktig har jeg en klar mening. Og om hva ditt syn er iht markobildet (som selvfølgelig kan påvirke disse selskap). Setter stor pris på svar, Hammers. Jeg tar mitt siste glass med en frisk og god, men ikke minst veldig billig østerriksk musserende for kvelden. Lykke til i morgen - SCANNERS!

leffmeister

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.