NEL og grønne aksjer

Hammers
22.07.2019 kl 01:38 3947

Takk for hyggelige ord.
Enig i det du sier, men de hundene dine er vel helst slike jeg helst IKKE ønsker å møte. I hvert fall hvis de kommer løse.

Jeg har for tiden minimalt med tilgang på chart pga dette Netfondstullet her inne - så dette blir nok litt "kvasi"!
Har likevel tatt en titt på "Bigcharts.com" som en nødløsning:

EQNR:
En fallende "trappe-formasjon" - der det ser ut til at hver 20-kroning representerer et nytt trinn.
Personlig liker jeg ikke hva jeg ser - og hvor mange trinn har egentlig den trappen?

Ved fall under 160 gis et nytt salgssignal. Et større kjøp kommer hvis toppen ved ca 175 brytes.
Jeg ville selv ha pellet meg ut da 210 i sin tid ble brutt. Et relativt kraftig salgssignal ble da gitt!
http://bigcharts.marketwatch.com/advchart/frames/frames.asp?show=&insttype=Stock&symb=NO%3Aeqnr&x=42&y=10&time=9&startdate=1%2F4%2F1999&enddate=7%2F21%2F2019&freq=2&compidx=aaaaa%3A0&comptemptext=&comp=none&ma=0&maval=9&uf=0&lf=1&lf2=0&lf3=0&type=128&style=320&size=2&timeFrameToggle=false&compareToToggle=false&indicatorsToggle=false&chartStyleToggle=false&state=9

STB:
Denne er det da flere som har anbefalt en tid (?), men kursen faller nå til foruroligende svake nivåer.
Kursen har stort sett ligget i et stabilt sideleie de siste to årene. Sterk støtte ved 60, men brytes denne ville jeg selv ha blitt bekymret.

Støtte nedover til ca 53, men også dette er en aksje ikke JEG ville ha satset mye på.
Formasjonen (3-års logaritmisk chart) ser ut til å nærme seg kanten av stupet (av en eller annen grunn) - så pass på!
Kommer det en positiv rekyl fra dagens nivåer gis et STERKT kjøpssignal hvis 75 brytes.
http://bigcharts.marketwatch.com/advchart/frames/frames.asp?show=&insttype=Stock&symb=NO%3ASTB&x=41&y=10&time=10&startdate=1%2F4%2F1999&enddate=7%2F21%2F2019&freq=2&compidx=aaaaa%3A0&comptemptext=&comp=none&ma=0&maval=9&uf=0&lf=1&lf2=0&lf3=0&type=128&style=320&size=2&timeFrameToggle=false&compareToToggle=false&indicatorsToggle=false&chartStyleToggle=false&state=9

Hilsen Hammers........uten peiling på det fundamentale i disse selskapene. Kun aksjonærenes totale handlingsmønster - via chartet!
Redigert 22.07.2019 kl 01:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.