Olje

upsidedown
28.04.2018 kl 19:40 4361

Sjekket teknisk: Selg - støtte på 2,48

Tar med et tidligere innlegg fra brumlemannen som synes å ha skjønt hvor skoen trykker.

forsøk på forklaring. til something
WRL er ikke særlig sexy. Her finnes ingen hypetiske triggere som aldri slår til. Ingen drømmerier, at nå kommer ditt eller datt til å skje. Ingen cryptoillusjoner å slå i bordet med. Det er faktisk ikke en aksje for drømmere. Noen av svindlerhausserne er ikke interessert i aksjen. Her er det ingen som gidde å kjøre roboter for å manipulere kursen opp eller ned. Bortsett fra litt småtterier hver gang det kommer nyheter. Omsetningen i aksjen er for liten Og så har vi mange som har sittet lenge i aksjen. De er blitt tutet ørene fulle med regneark og forventningene blir alltid litt mer større enn virkelighetens verden når resultater fremlegges., selv om selskapet leverer jevnt og trutt. Til slutt blir de lei, prøver å kjøpe igjen, men hver gang det kommer gode nyheter, er det allikevel litt dårligere enn forventningene. Det meste er i en positiv utvikling, bortsett fra kursen som går sidelengs . Men som jeg skrev til en kompis, når PE etter alt å dømme blir blant de beste på børsen, og resultatene viser et oppadgående tendens, Selskapet ikke bruker mer penger på drilling enn forsvarlig, og kan ved farmout av et stort felt få virkelig store verdier i balansen, Under de forutsetningene er det en viss risiko for at aksjen går før eller siden. Men jeg advarte han at det går tregt, liksom skilpadde analogien fra Iox kappløpet mot 10 kr. Jeg har selv ca 15 % avkastning hittil. og mener at det er slutten på kassalappen som teller mest en gang i fremtiden. Hvis det skulle stemme at WRL får inn netto 1,5 mill $ pr mnd, utgjør det vel 18 mill $ pr år dvs ca 140 mill pr år. Hvis market cap er 600 mill utgjør det allikevel en PE på 4
. Om det skjer, hvilke andre selskap kan skilte med bedre tall? Jeg er optimistisk på sikt.
Redigert 01.02.2018 kl 11:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.