Olje

fremogtilbake
30.04.2018 kl 23:55 3168

Mikkelschmidt,

jeg følger med på XI, og er jo i og for seg enig i at kvaliteten på mange av innleggene der kan være ganske bra. Det er sikkert mye på grunn av at folk opptrer under fullt navn, slik at man slipper mange av dem som er mest "modige" når de er anonyme. Samtidig er det noen av oss som velger å skrive kun på HO nettopp FORDI det er et anonymt forum. Fordi jeg er i bransjen, er jeg ikke interessert i å publisere navnet mitt og de selskapene jeg investerer i eller vurderer å investere i privat, selv om dette (selvfølgelig) kun er selskaper jeg ikke er involvert i og i land og regioner jeg ikke har noe arbeidsforhold til, i hvertfall ikke for øyeblikket-

For meg er det derfor viktig å beholde anonymiteten, da får det heller være om jeg må lese meg igjennom mye støy. Og det er sikkert andre som også ser på det på samme måten.

Redigert 30.04.2018 kl 23:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.