NEL og grønne aksjer

Hammers
24.07.2019 kl 23:13 3103

Stakkars de som sverger til det tekniske systemet Candlesticks (ref norskbulls.com).
Ila siste uke meldte de nærmest daglig og negative signaler om SSHIP.
De så en "Hanging Man" - og de så "Three gaps up". Et vendesignal nedover.....🤔🤔🤔
Alt varslet om styggedom for selskapet - og dets aksjonærer.

Vi som vet bedre ble kanskje litt kortsiktig engstelige, men ga egentlig blaffen!
Jeg gjorde i hvert fall det - siden moroa FORTSATT ikke har begynt. Joda MORO er det, men moroa kommer senere!
Og som før - ALT gikk som vanlig VÅR vei - slik det som regel gjør i selskapet!

NorskBulls har nå bommet med 6 av 8 SELL i selskapet siden årsskiftet - inkl de 5 SISTE. Slå den!
Når de ser kjøpssignal treffer de imidlertid klokkerent. Av 9 BUY har de truffet med 7 - inklusivt 4-5 solide på 15 til >20%!

I DAG har de registrert et NYTT kjøpssignal. Et signal som de beskriver som av det kraftige slaget!
https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=SSHIP.OL
Ikke vet JEG, for MITT system sier fortsatt; kjøp deg INN, snitt gjerne OPP, men bli SITTENDE!

Som tidligere gjentatt flere ganger;
UTROLIG få aksjer utenom Top 20 (som eier ca 83%), ordrereserve på ca 1 mrd (hvis jeg ikke husker feil), ca 20% er historisk sett fortjeneste, verden skriker etter deres grønne løsninger, ordrene strømmer på, landbasert fortsatt ikke startet opp, men kommer til høsten, 2x opprinnelig aksjekapital utbetales pr år.

Når dette vokser videre starter også interessen for fullt - og diverse fonds og enkeltpersoner "vil ha".
Dess lenger man venter - dess høyere pris (unntatt små svingninger) - og FORTSATT "ingen" aksjer å kjempe om!

Hilsen Hammers.........som bare kan gjenta (dette og):
Når jeg SER en kommende "kanon" på travbanen - så ser jeg og registrerer den!
Det samme gjør jeg når jeg ser og ressonerer meg fram til det samme på børsen.

Det har jeg på denne tråden gjort siden 8-tallet - så fritt fram for alle å "kjøpe" eller "fornekte"!
Jeg ber ingen om å gjøre noen ting, men jeg vet hva JEG har gjort! Kursen er fortsatt i startgropa - i det lange løp!
Redigert 24.07.2019 kl 23:39

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.