Industri

AntonBerg
01.05.2018 kl 19:26 5144

@inord

Jeg betrakter JUM som en pokerspiller sammen med 27,000 andre pokerspillere.
JUM er den røde tråden i bakgrunnen. Langsiktigheten.
I det daglige spillet er jeg mer opptatt av deg og alle andre her.

Jeg har tjent mer på dere enn jeg har tjent på JUM. Samtidig er jeg i posisjon til å tjene masse på JUM.

INGEN mennesker har identiske meninger! Men det er mange tradere som tror at alle tenker likt. Det er mange småaksjonærer som tror de er ubetydelige. I årevis har jeg sagt at de bør tenke bedre om seg selv og ta mer ansvar for sin egen lommebok, og bruke informasjon og analysere mer i tråd med hva de selv tenker er riktig fremfor å dilte etter alle andre. Markedet består av 95 % sauer som dilter etter andre.

......................................................

I etterpåklokskapens navn... om han nå slutter med utlånet før 2Q18. tror du ikke det kan ha vært hans plan de siste 3-4 årene? Vi har alltid vist at 2018 hadde en deadline angående finansiering. Vi vet alle at markedet blir pissredde for mye mindre. Kunne du ikke for 3 år siden i stor grad spådd kursutviklingen i 2015-2018 basert på hvor nervevrak du kunne estimere at markedet ville være ved ulike datoer???

Hvordan skal en trader fange opp ting som ligger med planlegging 2-4 år når de har på seg forstørrelsesbriller på nesen??? Tradere ser på et knøttlite punkt på papiret og går da glipp av resten av punktene på arket.
Redigert 20.01.2021 kl 19:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.