Finans og forsikring

Flipper
26.07.2019 kl 12:12 1585

Jeg ble DRIT LEI AV Nordnet. Både, at de IKKE hadde ALT på plass, når lovet, 6 måneder hadde
de på seg. Men etter 9 måneder med Kundeservice som ba meg, dra Hit og Tid, INNRØMMET at
jeg fremdeles måtte gå på HVER AKSJE, selv i min egen porteføljen min for å få sanntid.

Har skiftet til Pareto Securities, de er også en av Største innen energi og shipping ( andre Feanleys
+ banker ), som får flest oppdrag når det skal hentes inn penger i IPO.

Hver aksje jeg går inn på hos Pareto er siste nytt + relatert ny informasjon, maket etc. De er proffe.
Det kan jeg si med en Styrke, fordi jeg var shipsmegler i Fearnleys, som Første shipsmeglehus,
dannet en Finans Avd. dannet at, først og frem Bøe med kollegar, som bad Jans Rasmuss Astrup
( Privat eier ), om at de ville ha partnerskap i Feanley Finans. No go, idiot, derav eksiterer Pareto
i dag, som endog kjøpte et skipsmegler fima, for top info.

Går ut i fra at de fleste, forstår hva jeg står for ....

40+ år shipmegler + 12 år selvstendig agentur spesial produkter, som
godkjsnnes av Legemiddelverket.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.