Olje

bjay
02.05.2018 kl 14:13 8205

Badabing, spørsmålet er ikke hva jeg tror, men hva de som sitter med aksjer og ikke minst de som vurderer kjøp. Vi kan som du sier regne så mye vi vil på MB, og er enige om at den langt fra er priset inn. Det jeg forsøker å si er at Tembo står pr i dag for en usikkerhet. Hvordan forskjellige regner inn denne variabelen, er meget forskjellig. Selv setter jeg den bare til 0,og står igjen med MB. Da får jeg en kurs som burde vært langt høyere enn i dag. Det er tydelig att andre ikke regner på samme måte, for Tembo pr i dag gir om man ser på kursen en negativ verdi til aksjekursen.(om vi skal tolke det på den måten)
Nå er det neppe så enkelt, men nok flere andre variabler som kommer inn. Dette er ting jeg har snakket om mange ganger før. Men det sier seg selv at frem til det kommer større og flere aktive kjøpere så vil ikke kursen bevege seg mye. Etablering av nytt kontor og roadshow vil sikkert hjelpe. Eller så må selskapet bare forsette og prestere. Det er den aller beste metoden for en høyere kurs.
Redigert 02.05.2018 kl 14:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.