NEL og grønne aksjer

tradetrend
26.07.2019 kl 13:50 2584

Med en avkastning på over 100% i løpet av noen uker ble jeg plutselig grepet av høydeangst. Solgte derfor 50% på 26,8 like etter åpning i dag. Hadde egentlig blitt enig med meg selv om at jeg bare skulle sitte med disse slik Hammers har foreslått, så angret med en gang jeg konstaterte de var solgt. Logget meg inn igjen nå etter lunch og ser at det er flere som velger å ta gevinst. Vet ikke hvor langt ned mot 20 tallet den skal nå, men klarte ikke å la være å kjøpe tilbake på 24,8. Har lært at man ikke skal holde på å trade på aksjer som har stigende trend, da man gjerne blir løpende etter. Men denne gangen var jeg nok heldig, for SSHIP blir nok neste børseventyr. Forresten er den det allerede for meg:-)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.