Farma

Londonmannen
28.07.2019 kl 21:16 2193

Registrerer at flere av dere ynder å trekke frem hvordan PHO har gjort det de siste 10 årene, og tydeligvis konkluderer med at tingenes tilstand hos PHO er uforandret, følgelig kan man ikke forvente at det skal skje noe drastisk forbedring i tiden som kommer.

Men da har dere tydeligvis ikke fått med dere hva som skjedde høsten 2013. Råder dere nok en gang å gå inn i arkivet over børsmeldinger fra PHO og hente frem melding datert28nov 2013.

Her sierselskapet rett ut at refusjonsordningen med effekt fra 1 Jan 2014 er direkte kontraproduktiv.

Leser man i tillegg selskapets årsrapporter fra 2014 og utover NIT 2017, så vil dere med letthet kunne se kampen PHO førte mot myndighetene i USA for å få rettet opp i uretten som ble selskapet til del i 2013.

Denne uretten ble derimot ikke rettet opp før i 2017 da man fikk en ny og langt bedre refusjonsordning for TURBT med effekt fra 1 Jan 2018.

Siden 1 Jan 2019 har man også hatt i effekt en særdeles god refusjonsordning for surveillancemarkedet. Et marked som er fire ganger større enn TURBT markedet.

Det er når man setter seg inn i selskapets historie og kamp for at Cysview skal få sin rettmessige anerkjennelse at man skjønner DS når han sier at gode refusjonsordninger er The golden key til det amerikanske helsemarkedet. Og det er da man også skjønner hva han mener når han fremholder at PHO er i lanseringsfasen.

Men samtidig er det når jeg leser innlegg som dette fra Sydney at jeg skjønner hvor lite markedet egentlig har skjønt om de nye rammebetingelsene PHO i dag opererer etter. Og det er de gjeldende rammebetingelsene som blir styrende fir det nye PHO og den suksess man vil oppnå i fremtiden.

Jeg råder alle og enhver å glemme det PHOvihadde frem til 201kr og holdefokus på det PHO som vokste frem fra 1 Jan 2018 og frem til dags dato. Det er her grunnlaget for fremtiden ligger. Dess raskere dere skjønner dette, dess mer kommer dere til å tjene på PHO.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.