Farma

Sydney
29.07.2019 kl 00:17 1958

Veldig godt spørsmål? Hvordan ville det vært uten usa satsningen? Tror dere misforstår, pho er min største investering. Noe av poenget mitt er bare at det virker som det tar velsig mye mer tid å skpe verdier en de andre kreft selskapene. Så når londonm snakker om at den skal gå til himmels etter akselrerende ekspolsiv vekst i nær fremtid stemmer det nok ikke. Det tar ganske lang tid.
Om cysview var så overlegent og var soc i europa burde det jo gitt milliard overskudd. De sitter på den samme statistikkene som i usa etter fase 3 studiet.

Er det så enkelt som at statene i europa ikke gir den beste behandlingen til sine pasienter?

Jeg syntes faktisk at man burde se på mulighetene for å substitiere scopene slik at det ikke krevdes så store investeringer for sykehus. For eks økt dosepris og gratis scope. Men pho driter jo i hva jeg mener.

Nå ble det nevnt en leasing løsning på en q presentasjon.

Vi må vel ca 20 doble salget for å nå 20%.

Men om de bare dobler salget i usa til ca 2% vil det jo mer en doble verdien på selskapet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.