Farma

Sydney
29.07.2019 kl 00:26 2080

Med algeta i minne.. og med tanke på at det kjøpet gir bayer noe sånn som 3 millirder årlig profitt så tror jeg big pharma har ett øye med nano som vi ikke er klar over. Jeg tror ikke de lar nano komme til markedet selv og ta markedsandeler.

Derfor er det flere ting som kan overaske før godkjenning. Vi har sett det flere ganger. AAA selger sin medisin for 100 millioner dollar i kvartalet nå syntes jeg å huske. Det ble solgt før godkjenning for 30 milliarder på billig salg.

Derfor tror jeg nano fort kan overaske oss, mens det i pho ikke vil komme så mange overaskeler men en jevn stigning.
Mindre risiko i pho gjør at det er min største post. Asiros avtalen forsvarer jo dagens kurs nesten. Så nedsiden er jo minimal. Jeg er positiv til begge. Men ja jeg ser fort at nano kan få en sexy slutt på 2019. Dlbcl bud archer osv. Pho har kun omsetning som vi mellom kvartalene kan se frem til.

Men jeg har ståltro asså, ønsker bare å diskutere mulighetene

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.