Farma

Londonmannen
29.07.2019 kl 07:56 1947

God morgen. Ut fra den holdning du utviser ovenfor henholdsvis NANO og PHO, samt den vekting du tydelivis har mellom PHO og NANO, så er der en logisk brist. Hvorfor er PHO din største post når du tydeligvis har størst tro på suksess med NANO? Er du ikke interessert i å tjene maksimalt på dine investeringer? Hva skylder du PHO som gjør at du skal være en slik lojal aksjonær ovenfor et selskap du tydeligvis ikke har tro på skal lykkes i nærheten av det du mener NANO skal gjøre?

Jeg ser også at oppsiden kan være stor i NANO, men risikoen i et selskap som NANO, kontra et selskap som PHO, spesielt med de rammebetingelsene PHO nå sitter med, er veldig stor.

Det er ikke vanskelig å se at det er tatt geniale grep i PHO opp gjennom de siste årene. Men ledelsen har hatt sitt å stri med hva angår det amerikanske markedet. Det å erobre dette markedet er ingen walk in The park, men knallhardt, målrettet og ressurskrevende innsats over flere år. Men nå ser Vidar det begynner å løsne og med en amerikaner ved roret, så tror jeg den prosessen vil gå langt raskere. Men noen eksplosjon slik du antyder, nei det tror jeg ikke. Men du og andre med deg er tydeligvis frustrerte over at det ikke har gått fort nok. Da må du ikke beskylde meg for ikke å skjønne hva PHO står ovenfor i USA. Jeg tror på DS når han fremholder at salgsprosessen tar langt tid, jeg tror DS når han sier det krever store ressurser på å penetrere markedet. Hva med deg?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.