Shipping

Empire
29.07.2019 kl 12:19 7312

De to, samt star bulk i de to segmentene. Er ikke helt ferdig handlet i Fro enda, så håper på nye dupper ned mot 67.

Lpg må du se i sammenheng med amerikansk shale produksjon. Hvis du tror Us destilat produksjon holder seg høy, så vil nok fraktvolumene og tilhørende rater holde seg høye. Hadde man troen på høyere amerikansk shale, så var lpg en av de klare vinnerne. Tilbakefall for både rater og aksjekurser var riktig i forhold til siste innlegg jeg hadde om det og usikker på om jeg skal inn igjen der. Er også inne i kjemikalie tank av de samme argumenter i forhold til amerikansk produksjon og eksport.

Er også inne i Flex. Fikk napp under 100 før sommeren og holdt på å selge for noen uker siden, men har avventet salg da jeg forventer høyere rater utover høsten og salg i oktober/november en gang.

I forhold til drivstoff, så hadde jeg to valg. Enten å kjøpe aksjer i raffinerier eller å handle i forhold til crack spread, men har da valgt det siste pga risiko og tilgjengelig kapital.

Er også Bull olje nå.

Mye, langt og ikke alle er vinnere om en stund :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.