NEL og grønne aksjer

Hammers
29.07.2019 kl 19:17 1646

Med fare for å overgå meg selv (m/ant innlegg - 2 på 1 dag) - på en ellers glohet en;
- Det ble i dag gitt et nytt KJØPSSIGNAL i linjechartet.
- Dagen sluttet klart over siste topp på 24,50 - toppen fra sist torsdag.
- Nok en gang på et høyt volum til SSHIP å være. Trolig en del daytrading inne i bildet?

- Få analytikere på banen i denne aksjen.
- Den eneste "proffe" JEG vet om er han guttungen som varslet kraftig salg på ca 12 i april. Spådde 8,40 - "hvis han var snill".
- Han klarte å få den ned til ca 10......og deretter har INGEN sett seg tilbake. Han selv er ikke tilgjengelig for kommentar (ref HO).
- Jeg regner meg ikke selv som noen proff analytiker, men JEG har SKAMROST selskapet (m/begrunnelse) her inne FRA 8-tallet!

De som LYTTET, FORSTO og STOLTE PÅ budskapet - de har ALLEREDE tjent en LITEN formue! Og det FØR festen starter!
Akkurat som de som i SIN TID lyttet og forsto i f.eks selskapet som NSG, REC og MANGE flere......slike man IKKE burde eie!

- NorskBulls (m/sine Candlesticks) har jevnlig kommet med svartmaling av kursen. Og de har bommet noe så jæv...!
- Spent på DAGENS kommentar, etter at også fredagen endte med svartmalingens undertone.
- Da dukket DAGENS opp - positiv: https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=SSHIP.OL

Til syvende og sist (før bikkja skal ut på runden sin) - en liten gjentagelse:
- Selv om det har vært "fest så det holder" - de siste dagene - dette er LIKEVEL hverdager!
- Dager uten konkrete kontrakter eller andre opplysninger.
- Som jeg tidligere har antydet; når FESTDAGENE kommer - ja, da får man full uttelling for den aksjesitsen som en gang er der!
- Når de første "virkelige" analytikerne kommer på banen, når de første landbaserte kontraktene kommer, når, når, når!

- NÅR LEDELSEN sitter på 66% av aksjene - topp 20 sitter på 83,33% av dem - og en hel HAUG under der tviholder på sine egne.
- Hvor mange aksjer skal det da kjempes om på de store FLAGGDAGENE - og hva skjer DA med kursen?

- I SSHIP er det som tidligere sagt totalt kun 16 mill aksjer utenom Top 20 - og SVÆRT få i reelt omløp!
- Da MÅ det bare gå - akkurat som det gjør. For ordens skyld; 16 mill i forhold til f.eks NEL's 630 mill utenom top 20....🤭🤭🤭!

( NEL som f.eks er verdt ca 3,5 ganger det SSHIP er - uten å være i nærheten av å tjene en eneste NOK.
Ja, selskapet har en P/E på MINUS 39 - og det FØR Sandvika slår inn på neste Q. Rene galskapen - i mine øyne)!

- Det er SPESIELT AKSJEFORDELINGEN, i tillegg til produktenes egenskaper (renseteknologi), som er cluet med SSHIP!
- Verden skriker etter opprensing - og deres geniale løsninger, mens det tidligere var en tid for bruk, kast og forpest!

Hilsen Hammers........som hører at bikkja nå begynner å "jamre seg". Jeg avslutter - og finner fram hundeposene.....🙄!
JA - for nå er det SLUTT på tiden med å forpeste omgivelsene.....🤭🤭🤭!
Redigert 29.07.2019 kl 23:06

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.