Shipping

Empire
29.07.2019 kl 20:31 6284

Jeg skal si det om en stund, så kan du kjøpe noe av meg litt dyrere ;)

Jeg hviler posisjonene mer på årlig syklisk trend, enn Imo 2020. Imo 2020 er mer krydder i forhold til f.eks tilbud/etterspørsel etter båter noen måneder fremover. Det er mye annet som også er krydder, men det er ikke sikkert alle de ulike case utspiller seg. Noen case vil tape og noen ukjente case vil sikkert gå som juling. Hadde jeg kunnet spå, så hadde det vært lett. Bulk vil fortsatt være volatil, men ligger godt over fjorårets rater nå. Lng og tank vil komme utover høsten, mens jeg er mer usikker på hvem/hva/hvor for oljepris i samme tidsperspektiv. Jeg anser posisjoner i pris/spread for å ha en høyere risiko og kortere tidsintervall, enn eksponering i de ulike selskaper. Akkurat nå tror jeg amerikanske lagertall og orkaner vil vise vei.

Er du fortsatt i OCY?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.