Offshore

Korsar
30.07.2019 kl 14:27 4268

Savner diskusjon rundt det faktum at BDRILL nå skal noteres på NYSE med tickeren BORR.
Potensialet for en himmeltur når/hvis kontrakter begynner å komme inn, er da ytterligere giret.
Selvsagt er fremdeles den samme risiko innebygd, men take-off potensialet er selvsagt mye større med NYSE i ryggen.
Jeg er derfor snart i ferd med å posisjoner meg i denne prosessen, og dagens solide fall gir jo enda mer rabattert inngang.
Jeg har allerede handlet inn en del av planen i ettermiddag (ikke så mye, foreløpig er det ikke nok volum på det som tilbys på 81-tallet), og følger nå med den videre utvikling.
De som ikke gjør en kritisk vurdering av dette caset stenger seg ute fra en betydelig mulighet om det skulle gå veien. Det er ikke SÅ mange mulige multippel-case i denne sektoren lenger.

PS: Jeg må innrømme at jeg var inne på tanken om å begynne å handle meg inn i går, men gikk heldigvis bort fra det. I dag er det jo 5+% rabatt å hente.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.