Transport

Restplassno
02.08.2019 kl 13:36 4831

Oj, jøss, der var du kjapp på avtrekkeren, backcliff. Du er tydeligvis bare ute etter å føle deg bedre enn andre, Nas har du ingen interesse av tror jeg. Man må jo skynde seg å slette dumme spørsmål så ikke man blir gjort til latter i all evighet pga den fiendtlige tonen her inne. Vises av de andre innleggene dine. Jeg fikk jo svaret, trodde renten var 7.25 ja. Ble litt lettet for det bedrer jo EBT ved at en større andel renter faller ut,når denne obligasjonen er betalt. Dvs at EBT ville vært mer enn doblet i q2 dersom obligasjonen ikke ligger der. Når den blir betalt vil resultatene bedres ytterligere.

Og ja, jeg er en amatør, og en hobbyinvestor, og er ikke fullt informert. Har aldri påstått noe annet. Synes det er bedre enn å fremstå som en proff storinvestor som bruker smileys og emojis og gamer-språk og heller ikke klarer å formulere eller skrive enkle setninger.
Redigert 02.08.2019 kl 13:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.