Offshore

undrende
06.08.2019 kl 12:45 2590

Samme hausserne her ser jeg som har inntatt SSHIP, og har vært inne i en rekke aksjer siste måneder som f.eks EAM rundt påsketider og hvor det skrikes om hundrevis av prosenter opp, eventyrlige fortjenester osv, osv
Tror dere på dette selv???? Eller er kynismen så stor at dere driter i om dere lurer en småsparer inn i et papir med voldsom risiko, og slettes ikke en oppside på 400% ???? Eller forstår dere rett og slett ikke at haussingen her ikke betyr en dritt på bevegelse i kursen, men kun kan lure et par hundre tusen ut av en småsparer som ikke er i stand til å vurdere risk/reward. ????
For ordens skyld, jeg kjøpte en micropost her på slutten i går, men kun 2% av aksjekapitalen. Ingen grunn til å skrike seg hes på haussing, men det ville jeg ikke ha gjort med større andel heller. En fordømt uting! Skulle tro dere var på en gambler chat for oddstipping

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.