Transport, bil og fly

Marianne
06.08.2019 kl 16:57 3111

Hei!
Nei vil aldri fnyse om du skulle bomme på tallene. Selv har jeg tenkt et tilsvarende resultat som i fjor . 1300 mill i overskudd.Litt høyere yield enn i fjor oljen var mye høyere rundt ca 80 men kronekursen er mye lavere enn i fjor så vet ikke om disse utveier hverandre. Ser at de operere med en Usd/nok på 8 i fjor nå er den nesten 9.Det er spådd tap knyttet til Max flyene på 300 mill. Justeres det opp?Et par prosent lavere passasjervekst ca i forhold til i fjor.Dette blir veldig grovt anslag og uten at jeg har gått tilbake og sett på tall. Skal se på om jeg får satt meg ned litt ordentlig i morgen. Ut i fra tallene fra q2 og q3 i fjor tror jeg på et resultat på et sted rundt 1300 -millioner som i fjor og med Max siden de også jobber med kraftig kostnadsreduksjon. Er på ingen måte så optimistisk som deg
Redigert 21.01.2021 kl 07:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.