Dagens tema

Pappsatan78
07.08.2019 kl 15:31 298

For først gang etter at Oslo satte opp "en million" nye bommer kom jeg på besøk til byen.
Jeg skulle innom 4 firmaer som lå litt spredt rundt i Oslo.

Å du hellige jul for noen bomstasjoner. Jeg synes jeg passerte en ny bom hvert minutt. Det tok liksom aldri slutt. Jeg passerte ikke mindre enn 13 bomstasjoner på min ferd rundt i vår "fantastiske" hovedstad. Når jeg kom tilbake til kontoret for å skrive reiseregning (da jeg kjørte min egen privatbil) begynte de store problemene. Ikke på en eneste av bomringene jeg passerte sto det hvor mye det kostet å passere bommen. Hvordan skal man kunne finne ut av hva man har brukt i bompenger? Skal man bli nødt til å vente en mnd til man får regning i posten? Det er jo en total katastrofe. Det er rett å slett skammelig å vise fram en hovedstad på den måten. Og dette skulle liksom redusere biltrafikken i Oslo? For min del synes jeg det var flere biler i trafikken i dag enn noen gang tidligere. (Jeg var i området fra 10:00 til 13:00)

Jeg så også "en million" muslimer som dreiv gatelangs og levde på den trigd, men akkurat det skal jeg la ligge nå.

På bakgrunn av min nye erfaring av vår hovedstad håper jeg at bompengepartiet får 90% av stemmene i Oslo, for som sagt: Dette var fullstendig uholdbart.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.