Farma

pafo
08.08.2019 kl 09:15 1010

Ja det er alltid noen som henviser til sine kunskaper inom skilde områden. Men da eg vet att til og med eksperter har
ulike meninger så førsøker eg finne informasjon selv. Det her skriver wikipedia som eg mener er meget seriøse.

https://en.wikipedia.org/wiki/Generic_drug

Siden selskapet som produserer merkevarer som generiske merkevarer kan bruke lite på forskning og utvikling , er det i stand til å bruke på markedsføring alene, og dermed tjene høyere fortjeneste og redusere kostnadene. [10] De største inntektene til Ranbaxy , nå eid av Sun Pharma , kom for eksempel fra generiske merkevarer. [11] [12]

Og dette skriver de om Kina. Som var diskusjonen mellom deg og meg om de vil bruke orginal cysview eller kopi.

Kina
Hovedartikkel: Farmasøytisk industri i Kina
Generisk medikamentproduksjon er en stor del av legemiddelindustrien i Kina. Vestlige observatører har sagt at Kina mangler administrativ beskyttelse for patenter. [75] Inngangen til Verdens handelsorganisasjon har imidlertid gitt et sterkere patentsystem. [ sitering nødvendig ]

Så eg vil vel ikke påstå att de bruker en orginal produkt som ikke ens har patentskydd. Men det gjør du og bruker din erfaring
som argument. Men beklager det er nok ikke desamme som wikipedia.
Redigert 08.08.2019 kl 09:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.