Shipping

Empire
08.08.2019 kl 12:18 2839

Det har rent ut Bulk aksjer på forskjellige stoploss i Det siste, men begynner å kjøpe tilbake nå, så får vi se. Volatiliteten kom ihvertfall tilbake ;)

Innså at oljebull var tull når Trump hadde skrivekløe og api tallene i går hjalp heller ikke på setimentet. Vi får se hva tallene sier seinere i kveld. Jeg synes ikke det ser så galt ut med den oppbygningen. Import og eksport vil uansett svinge fra uke til uke og trenden er vel fortsatt en lager nedgang i Us? Hva mener du med Us shale? Jeg tror vi ser en utflating av veksten fremover og dermed så vil også shale lokket som ligger over oljeprisen begynne å svikte. Jeg tror dermed på oljepris oppgang utover høsten, mens du tror på nedgang? Vi får håpe at det raser skikkelig, så er vi ferdig med det :)

Fro kom nesten som bestilt og jeg har kjøpt noe nedover, men har holdt igjen for å se hvor lenge børsene skal riste. Fro til 62 er en drøm, men håper å kunne kjøpe mer rundt 58. Først skal miserabele rater, samt et Q2 resultat som bekrefter lite cashflow legges frem. Jeg håper med andre ord på en skrell til før jeg sitter skikkelig i båten.

Har løst inn nok en short i drillen og kjøpt litt i dag for en mulig dead cat bounce. Alle de som håpte på 40, 60, 80 og 200 begynner nå å bli veldig slitne og selger stadig lavere for å komme seg ut.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.