Shipping

Frodon
08.08.2019 kl 12:55 2811

Trump kommer ikke til å gi seg med det første. Kan han forstyrre planene våre med IMO2020 også??

Den økte produksjonen på skiferolje fra det gigantiske Permian-bassenget i Texas og New Mexico er forsinket. Jeg må finne ut hvor lenge forsinkelsen blir, før jeg mener for mye om olje prisen. Den utløste uansett sterke salgssignal ved brudd ned igjennom usd 60. Vi får se om den viktige bunnen på usd 50 holder denne gangen ;)

Fro på kr 50 er den perfekte inngangen på tekniske analyser. Det er bunnen i den lange stigende trenden ;)

Du er tøff som trader i drillen, haha, altfor høy risiko for meg ;) Følg med på kr 26,60, det er der motstanden oppover ligger nå. Bryter aksjen opp der, kan aksjen gå til kr 40-45 på TA. Men fundamentene ser for jævli ut ;);)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.