Shipping

Empire
08.08.2019 kl 16:23 2676

Så alt er som det har vært med andre ord. Logistikk problemer for us shale som blir løst en periode frem. Trodde et var noe nytt som hadde gått meg hus forbi i sommer.

Det spiller ingen rolle om drillen kan betjene 400 mil eller ikke for meg. Det er guiding, forventninger, data punkter og feilprising over børs i forhold til dette, som jeg anser som viktig. For de som er long er 400 mil viktig, men for meg er det viktigere å prøve å utnytte at menigheten har vært og sannsynligvis fortsatt er på bærtur hva angår fair prising av drillen. Det ser ikke ut som det blir noen dead cat bounce i dag og jeg kvitter meg med lytteposten nå. La det rase i US når alt annet er grønt, så kan vi se om det heller blir en bedre dag i morgen :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.