Shipping

Frodon
08.08.2019 kl 21:49 2541

Hehe, det var nytt for meg for ca 1 uke siden at de 3 rørledningene der ble forsinket ;) Av det jeg har skjønt og lest, ville det kommet som et stort sjokk på eks Equinor og AkerBP aksjonærene hvis olje prisen ble senket 20-30 dollar. AkerBP har jo lovet utbytter bassert på en olje pris laaaangt over dagens olje pris og de fleste meglerhus roper og skriker kjøp flere ganger i uken. Nå kan de faktisk ha mulighet til å treffe, hvis "bare" olje prisen øker 20-30% ;);)

Som sagt, da er du mye tøffere enn meg i aksjemarkedet ;) Jeg er mer fan av selskap som går med overskudd, har positiv kontantsstrøm og utbetaler stabile gode utbytter :) Også tar jeg noen bet i en og annen aksje som jeg synes har et fint potensiale på lang sikt, men da kan ikke selskapet ha store problemer med å betjene gjelden sin ;);)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.