Olje

Fra Sidelinjen
09.08.2019 kl 11:18 1916

EMGS reduserte aksjonærverdiene fra 100 til 3. MSEIS er bare så vidt i gang med det samme, hvor 100 nå er verd 44 (22 til 9.60).

Sikkert kurant å sitte i ro med shorten hvis den ble satt litt lengre opp. En stop loss på 11.50 virker fornuftig, det kryr av selgere like over 10 kroner fra emisjonen som kjemper om å komme seg ut.

Skuffer de igjen nå, noe som er meget sannsynlig, tror jeg denne fort sklir av 2 -3 kroner til. Jeg har sagt selg siden 19 kroner, jeg tenderer til å mene at det fortsatt er det eneste riktige. Det hjelper ikke å skylde på sommer og tynt volum, aksjen falt mye før sommeren også, og når volumet kommer tilbake så vil det mest sannsynlig være selgere som melder seg på og øker volumet, ikke kjøpere.
Redigert 09.08.2019 kl 11:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.