Transport

Frodon
10.08.2019 kl 13:45 4562

Takk for det Marianne ;) De positive tingene om NAS er det veldig mange som belyser hele tiden, så håpet aksjonærene ville bli takknemmelig for å få belyst sidene de ikke hadde tenkt på før ;) Kursmålene til meglerhusene inneholder betingelser for kursmålene. Det ser ikke ut som det er mange på NAS trådene på HO som er klar over det eller vet hva betingelsene er. Har ingen av dem tilgang til analysene...?

Jeg mener fortsatt at NAS aksjen er bingo hvor utfallet kan være mye opp eller mye ned, dvs ikke en aksje som burde være en folke aksje. Børs amatører burde ikke eie aksjer her før fundamentene er på plass. Hvis NAS kommer seg over den økonomiske kneiken vinteren 2019/2020 uten emisjon, vil aksjemarkedet begynne å fokusere på verdiene i selskapet igjen, da kan kursen begynne å stige. Hvis de ikke klarer seg uten emisjon innen utgangen av Q1 2020, vil utvanningen bli enorm siden mcap er såpass lav. Som jeg har skrevet mange ganger før, får de en JV med bra betingelser, kan det hjelpe dem over kneika. Jeg har ikke tro på at en eventuell partner vil gi NAS veldig gode betingelser, da den partneren vet at NAS sliter økonomisk og da vil de ha best mulige betingelser selv. Jeg har ikke tro på at selskapet vil klare seg uten enda en emisjon, men det er mye som kan skje både i positiv og negativ retning. Jeg tror ikke NAS går med overskudd i 2019. Det største problemet er lav egenkapital. Skjer det noe stort og uventet igjen, må NAS ha en haste emisjon.

Er ingen av dere bekymret for hvordan IMO2020 vil påvirke NAS?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.