Shipping

Albert Kåre J
11.08.2019 kl 10:26 2034

Har Flex, Hydro, Equinor, og ørlite Sdrl.
Har tro på Flex, men skjønner ikke hvorfor den skulle få det så tøft før helgen nå når nesten alle tror at ratene er på vei opp.
Det er bare få dager til FLEX COURAGEOUS er i fart også, og det er bra timing at den leveres fra verftet nå like før ratene kommer etter.
FLEX CONSTELLATION ble levert fra verftet for kort tid siden, og det har det vært helt stille om. Den har gjort sine første turer.
Vi har 1/3 mere tonnage nå en siste sesong, og det kommer til å vises på bunnlinjen vil jeg tro.
Har du lastet opp i Flex Frodon, når forventer du at vi ser positive bevegelser i kursen, eller frykter du vi skal lengre ned??

Hydro vet jeg ikke hva jeg skal si om, samme med Equinor - Alle er positive, men ingen ting skjer!
Redigert 11.08.2019 kl 10:58

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.