Shipping

Frodon
11.08.2019 kl 16:30 1875

Jeg har ikke Flex pr dags dato, venter på en god inngang. Kanskje kjøpe hvis den faller på Q2 resultatet? Jeg tror aksjen vil stige fra september til oktober også får jeg se om det er noen vits å beholde aksjen etter det ;) Det er nok mye usikkerhet rundt i verden som gjør at kursene ikke går opp. På mine estimater er det mye aksjer som er billige, men folk kjøper de ikke. Det virker som om folk skal ha høy risiko aksjer eller penger i fond/renter/obligasjoner. Kvalitets selskapene vil bli bedre priset etterhvert, når pengene fra de store investorene kommer tilbake til børsen. Med lave renter frem til 2030, må pengene inn på børsen igjen ;) Spørsmålet jeg synes er viktigst, er om disse pengene kommer tilbake til børsen når den står på 500, 700 eller 900 ;)

Hvor bra kontraktene til Flex er, vil vi finne ut på Q2 presentasjonen ;) Kan de ha kjørt fastkontrakter for å få best mulig finansiering?

Jeg venter mye dårlige Q2 rapporteringer nå, med gode kjøpsmuligheter ;)
Redigert 11.08.2019 kl 16:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.