Olje

Novice
11.05.2018 kl 14:30 6466

Før du legger så mye vekt på at det er "Bekreftet" legger jeg til, Demo stasjonene er de opperative og slik Nikola ønsker? De er ikke en gang bygd sist jeg fikk med meg, og skal bygges 2018 og senest tidlig 2019, Nel kan bygge 300 stasjoner på 1 år sier Nel CEO, mens etterspørsel er på ca. 100- 150 stasjoner? (husker ikke i hele 2017). Sterke Tysk konkurrenter.

Altså... det er ikke umulig Nel ikke klarer å leve opp til teknologi og driter seg ut eller antall på grunn av kort tid. Hoved ansvaret kan da bli delt til de tyske konkurrentene isteden for Nel. Som sagt, hvis det skjer så er det heller ikke utenkelig at nel får kanskje 50% av den avtalen eller mindre.

Nikola har som mål til å bygge 800 stasjoner, De har IKKE offisielt sagt at NEL skal være de som bygger dette, Alt vi VET er at NEL skal bygge 2 demo stasjoner og ytterligere øke dette med den nye børsmeldingen. Hvis Nikola dermed sier NEL SKAL bygge de 800 da ville du hatt rett.

Likevel : Nikola`s bekrefter milliardordre til Nel ASA = FALSK for INGENTING er bekreftet.
Redigert 11.05.2018 kl 14:34

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.