Finans

Skipssjefen
12.08.2019 kl 18:25 679

Du vet like godt som meg, for jeg har det SKRIFTLIG at slike kjøp kan ha opp til 3 ukers varighet før de vises på hans VPS.
Dette har meg og deg, og andre diskutert før.

Men, selvsagt KAN det være tilbakelevering av aksjer, men det har ingenting med at de er kallet tilbake, men heller det faktum at disse kan ha vert lånt på 22-26 kr, og dekket på 16 tallet med konfirmant aksjer som selges / tvangsselges. Pen gevinst, men det er nok ikke de store som har dekket seg, for iht SSR lista skal aksjen lengre ned, før dem dekker seg. Tipper de dekker seg når blodet flyter på OSE, og verdens børser. Når det er førstesak på Dagsrevyen om børskrakk.
Det husker dere vel fra 2008, og kanskje 2014 da statoil flat 10,5% intradag ved close. Det var tider det........Axa hadde vert ned 25% en slik dag!

Og slike dager kommer.....

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.