Finans

Skipssjefen
12.08.2019 kl 18:28 677

1. svar fra Johnny i januar:

Det var et godt spørsmål. Det kan se ut som den siste aksjonæroversikten ikke er 100% oppdatert. Det kan ha noe å gjøre med endringen av vårt ISIN nummer. Jeg går nå tilbake til vår IT leverandør for å sjekke kilden for topp 20 listen som legges ut på vår nettside. Håper dette ikke tar altfor lang tid å finne ut av. Men Geveran meldte følgende 3. januar:
DISCLOSURE OF TRADE

2. Svar fra Johnny:
Etter en litt lengre feilsøk så har vi nå fått bekreftet at det er kun en forsinkelse i registreringen i VPS av Geveran sine kjøp. Som du ser så har det nest siste kjøpet nå blitt registret og du ser derfor en økning i listen som i dag har blitt oppdatert på www.axactor.com

3. og viktigste svar fra Johnny:
Hei igjen,
Det er slik jeg tolker dette, men jeg har ikke gått alle ledd mellom Geveran innmelding og VPS i sømmene. Mao, at vi enten neste mandag eller mandagen etter viser 34 mill aksjer på Geveran. Merk, dette er ikke en bekreftelse på at de 3 mill ikke er tatt med, men en antagelse.

Johnny

----
Edit: Dette handlet om Geveran sitt kjøp 3.januar 2019. Første mailen min gikk 10.januar, og siste mail fra Johnny 14.januar. Og enda snakker han der 2-3 uker frem i tid, fra 14.januar - på kjøp gjort 3.januar.

Så ikke kom å fortell meg bullshit om at dagens tall ikke kan stamme fra kjøpene nylig.

Men men, denne Captian01 vet tydligvis best av alle - så får dere velge hvem man skal høre på, Johnny eller Captain01!

SS
Redigert 12.08.2019 kl 18:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.