Transport

Bearwizard
14.08.2019 kl 22:34 2416

Og hva i det du skriver danner grunnlag for at du harselerer med meg (ta vare på innlegg hvis han sletter osv...)?. Du har ikke arrestert meg på et eneste punkt (selvsagt ikke, for dette kan jeg og åpenbart ikke du). Det du har rett i er at refinansiering av obligasjonen nå vil være et svært dårlig valg fordi kupongrenten vil bli svært høy (høyere enn dagens 7.25%) fordi markedet har liten tillit...Et råd Frodon; jeg gir deg kred når jeg synes at du fortjener det, men ikke vær så bråkjekk neste gang du kommenterer et innlegg fra meg som omhandler noe du ikke har så god greie på. Da kan det hende at jeg lager en tråd med tittel "Trollet som sprakk når sola kom" eller "Keiseren Frodon har ikke klær".....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.