IKT og Tech

Hektar
15.05.2018 kl 09:52 8901

:-) Er vi tilbake der? Med anklagelser og løgn mot sitater? Ok, som du vil:

Innlegg av: Hektar (01.11.17 21:01 ), lest 1379 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: Funcom vil stige på godt salg og nyheder kurs 6

Uansett, det er ikke noe å være redd for ihvertfall, om du har tid. Nå er jeg veldig delt på hvordan endelig lansering av CE vil se ut i forhold til kursbilde når det gjelder fornuftig stigning vs total galskap, men så lenge de ikke kødder det til fullstendig så er jeg rimelig sikker på at du ila 2018 får solgt Funcom for minst 4.
-------------

Skal vi se... 1. november var kursen i Funcom 10,90 (2,18 før spleis). Dette var når pessimisten Hektar sa at han følte seg sikker på dobling. Samtidig som shorteren Hektar tydeligvis satte short i Funcom. Huff. Dette har blitt linket før og men du gjentar samme beskyldningen gang på gang på gang. Det er alt du driver med - Utelukkende trolling. Allerede nå har jeg gått rett i baret og gitt deg 2 minutter mer av tiden min enn det uendelige tøyset ditt er verdt. Har du fått nok oppmerksomhet til å klare deg gjennom dagen nå?
Redigert 20.01.2021 kl 19:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.