IKT og Tech

boleole
15.05.2018 kl 13:18 8486

Alle husker TSW skandalen, da Funcom hauset opp mye løgner før en rapport i august. Folk hørte på Funcom, aksjen stupte og minst en fikk dom. Så ja, Funcom er et jallaselskap som driter seg ut gang på gang. Men spillet Conan exiles på PS4 føles så annerledes enn andre spill på markedet og er utrolig morsomt. Det gjør at jeg har trua, selv om jeg tenker det er 50/50% at Funcom igjen spenner bein på seg selv. Igår skrev jeg litt hvor rart det var med lite kritikk på metacritics, men samenlignet med andre spill er det ikke så få tilbakemeldinger.
Det mest positive er stjernene på playstation store: 4,5/5 men vet ikke hvor mange som har stemt der. Min spådom er at Funcom er en jojo som går opp og ned, uavhengig av logikk og hvor mye selskapet er verdt. Uansett spennende å følge med .
Redigert 21.01.2021 kl 07:39

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.