IKT og Tech

Hektar
15.05.2018 kl 21:01 8094

Goodcat,

Ark solgte 2 millioner fem måneder etter det ble sluppet i early access - Det toget har nok gått for lengst. Mtp markedsskiftet tror jeg ikke vi blir å se sånne tall i multiplayer survival igjen, med mindre det kommer noe helt hinsides fantastisk. MP survival hadde sin storhetstid for denne generasjonen spill og jeg synes å minnes noen som skrev før Conan Exiles ble sluppet i early access at Funcom ankom sent til et modent marked uten å kunne tilby mer enn konkurrentene. Husker ikke helt hvem det var og nøyaktig hva som ble sagt men husker fyren ble kjeftet ut i flere uker mens kursen knakk sammen. Han fikk visst rett til slutt da.

Det som er viktig å huske nå er at lansering har gått svært bra og når CE stabiliserer seg så får vi en bedre pekepinn om hvordan dette vil se ut utover året. Jækla typisk at steamspy måtte daue akkurat før dette kom ut, men husk at de trenger kun selge 4 100 spill i snitt daglig for å nå 1,5 mill ila 2018. Vi er vel kanskje litt bak det tallet per nå, give or take, men jeg tror det er absolutt oppnåelig.

Ellers innen survival så kommer State of Decay 2 om få dager, et spill som knuste alle salgsrekorder på Xbox Live Arcade den gangen det eksisterte - Blir spennende å se hvordan de gjør det denne gangen ift CE. Det spillet selges forresten ikke via Steam så listeplasseringen blant survival spill er nok trygg for CE der.
Redigert 21.01.2021 kl 07:39

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.