Olje

bjay
16.05.2018 kl 08:45 2262

WRL er også på listen Kengu, det var ikke poenget. Men det er lett og se seg blind fra dag til dag på andre aksjer som går opp. Men det er mye som går ned også. Det handler om timing i aksjemarkedet. Jeg er inne i WRL for 3 gang. 2 ganger før i kortere periode, og da lønte det seg og ta gevinst tidlig. Denne gangen har jeg sittet rolig i lang tid. Ser man i ettertid, så kunne jeg også denne gangen gått ut og inn noen ganger med fin fortjeneste. Men dette vet man aldri. Så igjen, det handler om timing av inngang og utgang, og det værste som er, vil være og gå glipp av en eksplosiv oppgang i ett selskap man har tro på. Akkurat når det skjer, så er man ute.

Davan, Har du ikke tro på selskapet eller tålmodighet så burde du selge ut aksjene og finne deg noe du har tro på. Det beste ett selskap kan gjøre er og levere gode resultater over tid. Det vil medføre kursøkning. WRL har startet og levere, men må forsette og bevise for markedet over lengre tid. Da har jeg god tro på at kursen vil komme etter. Det kan skje om 1 uke, 1mnd eller mange mnd. Det vet man ikke, og kommer veldig an på kjøpsint i en ilikvid aksje som WRL. Videre ligger det en avklaring rundt utsettelse på Tembo ,og de har snakket om at de skal ut på tur så snart Jersing kommer inn. Videre vil nok nærheten til markedet med nytt kontor i UK hjelpe litt. Så det ligger både kortsiktige og langsiktige triggere i WRL, så gjenstår det og se om noe av det flytter på kursen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.