IKT

Finans360
16.08.2019 kl 08:38 4795

Jeg tror ikke at man skal konkludere for meget ift informationsniveauet

Hvis situationen havde været kritisk havde man nok offentliggjort enhver lille positivt nyhed.

Faktisk tænker jeg at det kan forholde sig modsat.

Derudover ved jeg at Napatech-medarbejdere i Marketing ikke længere er i virksomheden.

Pressemeddelelser og marketing-medarbejdere koster penge og tavsheden er muligvis et resultat af den aggressive spareplan

Slutteligt vil man måske væk fra Brill-Jensens 'hype-kommunikations strategi' hvor offentliggørelsen af enhver lille begivenhed blev set som led i en fundraising-indsats

En manipulerende kommunikations strategi som heldigvis endte med at koste Brill-Jensen stillingen som CEO
Redigert 16.08.2019 kl 08:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.