Olje

bjay
16.05.2018 kl 11:05 2118

Helt enig, jeg har satt fingeren på det tidligere jeg også. Det virker som noen ser seg blinde på kun de reservene som er presentert til nå. M&P/WRL har sirklet ut flere int områder. Det er bare og se i presentasjonen. Der ligger det vertfall 6-7 områder. Blir det ikke noe av Tembo, så er det vel så int og faktisk utforske områdene rundt MB. Det er og fortrekke en avklaring på Tembo først, slik at det ikke blir for mye på en gang. Jeg tror også M&P/WRL bevist har holdt igjen både tilleggs brønner og videre leting på MB. Dette for og vise at betalingene må komme regelmessig og dere må gjøre opp for dere, så kan vi gå videre etter det. Det er det fine med en partner ala M&P (spesielt etter oppkjøpet), at det er litt tyngde over det.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.