Olje og energi

pasoc
16.08.2019 kl 12:25 5698

Ja Ulrik det er trist med IOX. Det verste er at de har hatt mulighetene til å ekspandere og bli bedre rustet økonomisk, men det virker ikke som selskapet vil det.
Dette startet da Fjell og Sandøy tok over, det meste i etterkant som har skjedd er horribelt. Her var/er Pareto også med. Jeg vet de var.
Ikke skaper børs tillit når bondholdere kan holdes skjult dette burde selvsagt være åpent for innsyn for alle.
Jeg tror det gjemmer seg bondere som vil kuppe hele dritn og slik driften har blitt gjennomført styrker det bare etterhvert mine antagelser.

Jeg skrev flere brev til IOX men aldri noe svar tilbake på sakene jeg ville drøfte og gjøre noe med. Bare generell pisspreik svada og der jeg så at det skjedde uforklarlige ting fikk jeg heller ikke svar. Jeg gikk ut for sent da jeg i starten trodde på deres løgner. Det er en skam at LLA 47 ikke er blitt bedre utnyttet for aksjonærene i iox. De har tappet selskapet for ufattelige millioner. Nå tror jeg desverre at hele selskapet blir kuppet snart slik jeg hele tiden har trodd. Mulig de snart har tømt så mye at de er fornøyde og plutselig setter borret i bakken i LLA 47 for å unngå mistanker, men nettverket er nok så komplisert at du får ikke tatt dem heller og pengene er jo allerede tatt ut.
Redigert 16.08.2019 kl 12:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.