Olje og energi

10.12.2017 kl 07:51 4645

Snu den indre okkupasjonen til din egen økonomiske fordel ved å shorte DNB aksjen SNAREST!
Jeg skulle selv ha shortet DNB aksjen men etter at jeg selv ble offer for to DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS svindler, er jeg klient hos NAV med 437 kroner kontant og KUN noen øre på mine 6 bankkonti.
Mitt beste børsår var 1997 da jeg solgte aksjer med 427.000 (egentlig 502.000) kroners fortjeneste.
.
Til tross for at jeg er blakk håper jeg på å bli gift i løpet av 2018/2019 med en av okkupasjonens få - men svært spennende - slemme jenter...
Og SÅ flytte LANGT, LANGT vekk fra naive Nordmenn, et skakk kjørt land og et håpløst klima.
Et par slemme jenter får straffefritak for å kunne bruke sine talenter til Norges og Verdens Fremtids fordel.
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Skrevet for NHH her i Bergen der direktøren mistenkes å være en slem jente - UTEN - gjenbruks verdi...
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
-------------------------------------------------------

Innlegget under ble skrevet med mitt pensjonerte nick JUX* så jeg flyttet innlegget opp her og slettet JUX* innlegget.

-------------------------------------------------------
.
JUX*
11.12.2017 kl 00:33
656
Rapportér

En slik shorte sjangse får ikke ærlige mennesker særlig ofte.
.
DNB/DNM får det hver uke - men det er fordi de driver organisert investor svindel...
.
Redigert 21.01.2021 kl 05:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.