Shipping

Albert Kåre J
16.08.2019 kl 22:48 776

Jeg følte jeg måtte selge noe for at jeg hadde nesten ikke cash, snittet ned flere ganger uten at jeg så lyset av den grunn (depressivt marked som du så)
Anså risikoen for at det skulle falle videre for stor, og det gjorde det jo også faktisk.
Hydro er jo 50.- øre under hvor jeg solgte, Equinor nesten 5 kr så jeg skal vel få de inn igjen uten at de går fra meg, men det er kanskje andre alternativ også.
Var det ikke utbytte i Equinor når? Da kan det jo hende at den faller litt av den grunn også.
Det åpner vel etter alle solemerker i pluss mandag morgen, så det er bare å stå tidlig opp, ta kolesterol tabletten, lese aviser, drikke kaffe og bestemme seg for hvor man skal putte pengene.
Investorene er lettskremte, og om Donald forsetter tvitringen så blir det vel å "Svinge Rock and Roll" fremover fortsatt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.